Kan man äta pelargoner?

Vi som är uppvuxna under trycket av 70-talsalstret "Kan man äta sånt?" har fått vad vi tål. Lite kaveldun till middag, kanske?
Herregud @Petruska
Det här är mitt eget tummade ex
20161105_1753591_zpsy15oszio.jpg

Jag skulle ha startat en tråd om vilket datum man ska byta till vinterdäck. Det här var ju jävligt korkat.
Nu ska jag käka upp min dr Westerlund som jag tog in från balkongen precis.
Mmm fast tråden på familjeliv om en som åt upp sin sambos akvariefiskar en efter en var en värre tråd. Den här var något bättre, jag mindre synd om din dr Westerlund än små guppys. Fast är dr Westerlund en pelargon? Det hade jag ingen aning om.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag försöker hjälpa min släkting att skriva ett juridiskt giltigt testamente. Ja, jag vet att det enklaste och bästa är att gå till en...
Svar
3
· Visningar
431
Senast: Rosett
·
Mat Sannolikt fel prefix men hittar inget passande. Jag undrar om det är möjligt att som privatperson donera livsmedel till någon...
Svar
14
· Visningar
633
Senast: NilHe
·
Mat Jag är nu i en relation där mitt ointresse för mat och matlagning börjar bli ett problem. Det är inte nytt för mig att vara i denna... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 470
Senast: Freazer
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
376
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår