C
CarolaLind
I ett word - dokument eller man får vackert nöja sig med vart det hamnar? (Jag menar typ "Omforma fritt")
Hur annars?
*Trög*
Hur annars?
*Trög*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
varför .... *upprörd*CarolaLind skrev:I ett word - dokument eller man får vackert nöja sig med vart det hamnar? (Jag menar typ "Omforma fritt")
Hur annars?
*Trög*
Först och främst är ju inte word ett bildprogram i den bemärkelsen sen så är det bara att sätta den i hörnan där du vill ha den... Högerklicka välj Formatera Bild... |Layout|Klicka på Inställningar och där kan du ställa in om bilden ska flytta med text eller inte (avbocka för att flytta "fritt") och positionen mer exakt.CarolaLind skrev:Jag VILL jobba i word med detta dokument och jag VILL ha en bild tight i en hörna men det går kanske inte...*Gaaaa*
Använd dem ovanliga då...CarolaLind skrev:Nej det räcker inte med de vanliga funktionerma..*Kliar mig i pannan*
meodeo skrev:Först och främst är ju inte word ett bildprogram i den bemärkelsen sen så är det bara att sätta den i hörnan där du vill ha den... Högerklicka välj Formatera Bild... |Layout|Klicka på Inställningar och där kan du ställa in om bilden ska flytta med text eller inte (avbocka för att flytta "fritt") och positionen mer exakt.
Vill man omforma bilden får man göra det i bildprogrammet innan man infogar det i dokumentet.
Använd dem ovanliga då...
![]()