kan man göra så tror ni?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare knasenknas
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 637
K

knasenknas

ska sy små flecce täcken till minipollarna som transporttäcken, lite små gulligt, sen hade jga tänkt att sy transportskydd, skulle jag inte kunna ta ett pr gamla pddar å sy på fleece sen sätta på krdborreband? dte borde väl funka?

Sv: kan man göra så tror ni?

Jo det borde väl gå..? De blir väl kanske inte jättebra skydd då men om hästarna står ganska "ordentligt" går det väl?

Sv: kan man göra så tror ni?

Täcken kan du väll alltid sy, lite svårare att få till bra transportskydd som dessutom ska hålla sig fräscha. Är det inte bättre att du köper eller ja du hade ju redan paddar, och sedan klipper lindor i fleece som matchar täcket, och att du syr dit kardborreband på fleeceremsorna. För då kan du linda med paddar och fleecebangade när de ska åka transport i stället, tror de håller bättre då.. och det är nog lättare att få rent lindorna då med, samt att de nog håller bättre. Lycka till!

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 827
Senast: ildiko
·
Anläggning Behöver hjälp att förstå hur detta ”omöjliga” kan ske! Min häst står i en utebox. Det är totalt två uteboxar som hör till stallet, så... 2
Svar
39
· Visningar
4 013
Senast: jemeni
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 224
Senast: Cattis_E
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
833
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka