Kan man ha flera facebook-konton till samma emailadress?

Lena Furberg

Trådstartare
Vi är flera i familjen som vill ha egna facebook-konton, men det ser ut som om man bara kan ha ett konto per emailadress. Stämmer det? Måste man skaffa flera emailadresser för att det ska fungera?

Sv: Kan man ha flera facebook-konton till samma emailadress?

Ja, jag tror det.

Men det är ju inga större problem egentligen, jag skapade en helt ny hotmailadress när jag gjorde mitt FB-konto eftersom jag inte ville att den skulle börja skicka invitations till alla mina mailkontakter.

Den mailadressen är inte aktiv längre (hotmail stänger av den efter viss tid om den inte används), men FB funkar ju ändå.

Gäller bara att inte glömma sitt lösen då, eftersom det skickas till mailen om man ber om nytt.
Men annars så är det en bra ide. :)

KL
Tack för svaren, jag förstår nu hur det går till :-)

Alltså mejlen är ju ditt användarnamn på facebook, precis som du har här när du loggar in. Det kan inte finnas någon mer Lena Furberg här :=)

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på... 6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 241
Senast: Palermo
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
370
Senast: MiaMia
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar... 2
Svar
35
· Visningar
1 401
Senast: Mint
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka