Bukefalos 28 år!

Tips på timer app

Hur då? Det gick inte att ställa den på 0. Den räknade ner och pep hysteriskt ändå.
Klicka på Advanced och sen hjulet och stäng av på Final count.
 

Bifogade filer

  • 20240501_120006.jpg
    20240501_120006.jpg
    73,7 KB · Visningar: 10
Edit: Tryck på add lite ner till höger. Och sedan på advanced högst upp. Där kan du plocka bort hela delar och bara ha work kvar 8ch sen för det jag beskrev tidigare.
 
Edit: Tryck på add lite ner till höger. Och sedan på advanced högst upp. Där kan du plocka bort hela delar och bara ha work kvar 8ch sen för det jag beskrev tidigare.
Den pep ändå vid start. Och jag tycker det är sjukt komplicerat att använda appen när man bara behöver en viss tid och inget annat. Jobbigt att alltid behöva plocka bort en massa. Och det verkar inte alls gå att plocka bort alla extra pip.

Jag får leta vidare.
 
Den pep ändå vid start. Och jag tycker det är sjukt komplicerat att använda appen när man bara behöver en viss tid och inget annat. Jobbigt att alltid behöva plocka bort en massa. Och det verkar inte alls gå att plocka bort alla extra pip.

Jag får leta vidare.
Klicka på krysset vid Alarm, ovanför Final count så piper den inte vid start. Spara sen det du ställt in så ligger den på första sidan när du öppnar appen och bara att trycka på start. Och så gör du det antalet olika varianter du vill ha som då alla hamnar på första sidan. Du behöver ju göra allt en första gång men sen är det ju sparat. Uppfattade att det var så du ville ha det?

Alternativet är ju att använda timern i telefon och stå ut med att den låter tills du stängt av.
 
Klicka på krysset vid Alarm, ovanför Final count så piper den inte vid start. Spara sen det du ställt in så ligger den på första sidan när du öppnar appen och bara att trycka på start. Och så gör du det antalet olika varianter du vill ha som då alla hamnar på första sidan. Du behöver ju göra allt en första gång men sen är det ju sparat. Uppfattade att det var så du ville ha det?

Alternativet är ju att använda timern i telefon och stå ut med att den låter tills du stängt av.
Finns nog bättre appar. Har som sagt haft en bra förut.
 
Hittade en som heter Timebox Timer (för android). Den gick att ställa på bara ett pip och valfri ton och volym och går att förinställa olika långa alarm, men kanske inte så att de automatiskt startar efter varandra vad jag såg vid snabb koll.
 
Hittade en som heter Timebox Timer (för android). Den gick att ställa på bara ett pip och valfri ton och volym och går att förinställa olika långa alarm, men kanske inte så att de automatiskt startar efter varandra vad jag såg vid snabb koll.
Den var på tyska och jag begriper inte texten på första sidan eller vad texterna på knapparna betyder. Vad går jag med på eller vad går jag inte med på om jag klickar på någon av dem?
 
Den var på tyska och jag begriper inte texten på första sidan eller vad texterna på knapparna betyder. Vad går jag med på eller vad går jag inte med på om jag klickar på någon av dem?
Jag vet faktiskt inte säkert, kan inte heller tyska! Men jag tror det är ett vanligt godkännande om cookies bara och jag klickade på övre knappen, det är godkänner. Om man klickar på den andra kan man välja bort alla rutor och klicka antingen ”godkänner alla” eller typ ”spara val” Själva appen är på engelska.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
231
Senast: Enya
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 107
Senast: Wille
·
Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 022
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Personalmöten
  • Hiss och diss del 5

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundlucka
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp