JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Kan man ha Senskydd bak??? :)
Sv: Kan man ha Senskydd bak???
Det där är väll också teknikskydd?
är det? jag har noll koll på alla dessa teknikskydd hit och dit, använder bara vanliga strykkappor... men är det så ber jag om ursäkt
Vill du ha skydd runt om men inte använda senskydd bak så är väl dressyrskydd bäst kan jag tycka! Bra i skogen om man vill ha bra skydd mot slag från grenar osv. Finns ju massvis med olika märken och modeller. Även terrängskydd kan ju fungera.
Kommer absolut inte funka och blir otroligt synd om hästen!
Utrustning
Vill börja med att jag håller på att leta efter en sadelutprovare men vill gärna höra och få tips vad som kan passa min häst.
Jag letar...
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Utrustning
Insett att schabrakgarderoben behöver förnyas… Ska sälja av Ps schabraken för de glider som f*n på nya hästen🫣 Det är liksom hela...
2
Utrustning
Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Kattbilder #10
Övr. Katt C ser extra söt ut när det är torkad oxlunga på menyn :d
Luzzan
9 minuter sedan
Svar: 601
Visningar: 31 490
Katt
Dalmatiner
Hundavel & Ras Å andra sidan så var det en i ett stall jag stod i för många år sedan, väldigt fin och trevlig tik som gick lös utan att jaga andra...
Mia_R
21 minuter sedan
Svar: 22
Visningar: 724
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Snyggt! Är du nöjd?
*kl-ish*
Var på årliga brush-uppen för MH/MT-figgar igår. Inbokad på MH vid två tillfällen i juni.
Brie
46 minuter sedan
Svar: 1 294
Visningar: 78 212
Hund