Kandardrömmar

Houdinie

Trådstartare
Jag önskar mig ett kandar, men hittar inte det jag vill ha. Kan nu hjälpa mig med tips?

Önskemål:
Svart läder
Platt nosgrimma och pannband
Inte rundsytt
Stilrena och nätta spännen, helst i rostfritt

Finns det!?

Sv: Kandardrömmar

Det är lätt att få tag på, fast kanske inte i Sverige. Sabre Eton Weymouth Bridle är precis det du beskriver, i jättehärligt läder som håller i decennier. Sabre har även andra modeller av diskreta kandar.

Ja, precis så! :love:

Varför finns inga sådana kandar att köpa i Sverige? :confused:
Varför ska allt vara så himla runt, fluffat och blingat!?

Det är ganska enkelt att beställa inom Europa så om du gillar den modellen så hitta ett bra ställe och beställ helt enkelt:)

Det var bara så dyrt.
Det jag vill ha är ju det enklaste av det enkla och borde ju vara billigare än alla extrautrustade kandar som finns överallt.

Ja, jag är snål.

Det finns varianter i indiskt skitläder också. Men ju mindre bling desto mer skiner den dåliga kvaliteten igenom!

Liknande trådar

Utrustning Köpte häromdan nytt träns till min nya häst då han är lite större än vad förra pollen var. Kikade runt lite och nästan alla tränsen som... 2
Svar
31
· Visningar
2 211
Senast: Reshästen
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
585
Senast: skiesabove
·
Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
553

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Sytråden del 4
  • Årets skattebesked
  • Masked singer 2025

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka