Gumman 11 Dec 2006 #41 Sv: Kandidat till "årets bild" En kines!!! Lilla Mysak var ju lite busig och skulle bara ta örat!
V Villeroy 11 Dec 2006 #42 Sv: Kandidat till "årets bild" Och den stora bara står där...Ja Ja...den lille får väl hålla på då... Söta!!
Sv: Kandidat till "årets bild" Och den stora bara står där...Ja Ja...den lille får väl hålla på då... Söta!!
B Blazicq 12 Dec 2006 #43 Sv: Kandidat till "årets bild" Mattes lilla tjej som är på väg till mig då jag ropat på henne Kan inte få det att funka med att den visa bilden i mitt inlägg trots att jag läst igenom tråden där info finns
Sv: Kandidat till "årets bild" Mattes lilla tjej som är på väg till mig då jag ropat på henne Kan inte få det att funka med att den visa bilden i mitt inlägg trots att jag läst igenom tråden där info finns
LillaMy84 12 Dec 2006 #44 Sv: Focus !!!! kan inte du lägga ut några av dom finaste fina korten *hostharkel* som jag vet att du har ? och "lilla Ciwi"???
Sv: Focus !!!! kan inte du lägga ut några av dom finaste fina korten *hostharkel* som jag vet att du har ? och "lilla Ciwi"???
I Ingenting 3 Jan 2007 #45 Sv: Kandidat till "årets bild" haha vilka härliga bilder! Här kommer en bild på min sömntuta:
B Buttercup3 4 Jan 2007 #46 Sv: Kandidat till "årets bild" Haha, var tvungen o lägga in den här bilden...tycker han är så jäkla söt..och ja, han springer
Sv: Kandidat till "årets bild" Haha, var tvungen o lägga in den här bilden...tycker han är så jäkla söt..och ja, han springer
A AWAKE 4 Jan 2007 #47 Sv: Kandidat till "årets bild" Gosh, nej! Här kommer "Årets Bild" ..eller kanske denna.
D dannilall 4 Jan 2007 #48 Sv: Kandidat till "årets bild" Vilka underbara hundar ni har. Här kommer mitt bidrag. Zingo hjälper till att röja efter stormen Gudrun.
Sv: Kandidat till "årets bild" Vilka underbara hundar ni har. Här kommer mitt bidrag. Zingo hjälper till att röja efter stormen Gudrun.