Kanin i bil?

HorseGirl

Trådstartare
Hej!:D
Jag har en utekanin som ska följa med till stugan när vi ska dit och jag undrar hur länge de klarar av att vara inne utan att vinterpälsen lägger sig?:confused: På sommaren är det ju inte så stort problem...:angel:

Sv: Kanin i bil?

vad menar du med inne? inne i bilen eller inne i en stuga? vinterpälsen ska ju ändå fällas nu så de spelar nog inte sån stor roll! bara det inte blir för stora temperatur-omslag då kaninen kan bli sjuk!

Jag menar i bilen... Okej tack för svaret! Vi tänkte sänka temperaturen i bilen när vi har med oss kaninen... xD

Tror inte det är någon fara, jag har haft med kaniner mitt i vintern till utställningar, tog 8 h en gång när det var -20 ute och det var ingen fara, pälsen satt kvar när vi kom hem sen ;) Försökte dock att inte ha det supervarmt i bilen men det blir ju ändå bra mycket varmare än ute.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag och min sambo har en staffe som blir 2 år nästa vecka. För 3 veckor sedan så köpte vi en ny bil, en hybridbil och vi har...
Svar
17
· Visningar
1 948
Senast: Grazing
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 743
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: Jeps
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
662
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Retrievertråden
  • Valp med diarré?