Kanin namn

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Tuffa_tosen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 3 115
T

Tuffa_tosen

Hej, min kanin hona ska få ungar snart. Hon heter osten och jag har kommit på att jag ska döpa kaninungarna efter olika ost namn. Nån som vet några gulliga ost namn som kan passa på tjejer och till killar? Har kommit på ett tjej namn, Brie.

Mvh:Maria

Sv: Kanin namn

Kvibille
Grevé
Edam
Cheddar
Kesella
Keso
Danablu
Parmesan
Mozzarella
Gorgonzola

Det var vad jag och pojkvännen kom på!

Ja, de va gulligt, ska man ha som ett killnamn eller:P?

typ:prätosten,gräddosten,starkosten och mozzarellan tycker jag är bra

Här i finland finns en ost som heter Julia, men det är ju också ett "vanligt" namn.. Det finns också två ostar som heter pikku sisko och musta pekka som på svenska blir lillasyster och svarte petter

ostbåge:D kanske nt ett ost namn men ostbågar e ju gjort av ost:angel:

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
713
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 127
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 620
Senast: __sofia__
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 697
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka