kaninbursproblem

_Elly_

Trådstartare
Det är så att jag har ingen vanlig bur(går i box på dagarna) till min och systers kanin för att en häst SPARKADE sönder den.
Ägaren till hästen står inte kvar i stallet längre, buren är det skickat krav på.
Men eftersom vi måste använda våran utebur på natten undrar jag vad tusan man ska ha under, tidningspapper med spån över går inte.
En planka som täcker hela botten kanske?
 
ta en planka som täcker botten på den,annars gräver dom sig ut?!
gör som så her först en planka,så kan du ta tidningspapper och spån eller halm över,det isolerar även mot kylan.
 
Haha, oj.
Men buren står inne så det går inte gräva sig ut :D

Tidningspapper rivar han bara sönder :crazy:

Men ska se om de har någon överbliven planka man kan ta :)
 

Liknande trådar

Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin...
2
Svar
28
· Visningar
2 907
Senast: tanten
·
Hästhantering För 1 år sedan köpte jag en ny häst. Hon gick igenom besiktningen utan anmärkning och förra ägarna sålde henne pga att hon inte trivdes...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 321
Senast: Badger
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 371
Senast: SiZo
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
3 083
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp