kaninbursproblem

_Elly_

Trådstartare
Det är så att jag har ingen vanlig bur(går i box på dagarna) till min och systers kanin för att en häst SPARKADE sönder den.
Ägaren till hästen står inte kvar i stallet längre, buren är det skickat krav på.
Men eftersom vi måste använda våran utebur på natten undrar jag vad tusan man ska ha under, tidningspapper med spån över går inte.
En planka som täcker hela botten kanske?

ta en planka som täcker botten på den,annars gräver dom sig ut?!
gör som så her först en planka,så kan du ta tidningspapper och spån eller halm över,det isolerar även mot kylan.

Haha, oj.
Men buren står inne så det går inte gräva sig ut :D

Tidningspapper rivar han bara sönder :crazy:

Men ska se om de har någon överbliven planka man kan ta :)

Liknande trådar

Hundhälsa Häromdagen kom en annons från en hunduppfödare i min närhet om nyfödda valpar som skulle vara leveransklara i mitten av december. Det...
Svar
13
· Visningar
1 524
Senast: Puffindog
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 567
Senast: Ceta
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 476
Senast: Lavinia
·
Anläggning Kortversion: Vad har ni för erfarenhet av kaniner som tillfälligt sällskap till häst? Bra, dåligt, ingen effekt alls? Stressad kanin... 2
Svar
28
· Visningar
3 936
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Bästa kloslipen?
  • Uppdateringstråd 31