Kaniner och hästar!

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Hypermyzan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 356
Min häst har varit tillsammans med tre olika kaniner, och aldrig gjort illa någon, Den första kanin skulle hon bara skrämma lite, Trampade 1 mm i från Kaninen. Det gick ju bra.. Men senare dog den kaninen pga åldern.. O då vart det en ny en kondtig en kanin (juckade på hästens ben :) ) och den blev påkörd eftersom att vi hade den lös på dagarna... , o sedan ännu en kanin vart det, och den lever än... :) Min häst triva mkt bra med kaniner, men jag har sett till så att kaninerna har sitt "hus" utanför boxen och får gå in till hästen om de vill.. :)
OCh Hästen och kaninen brukar gosa med varanndra mkt ;)

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
433
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 383
Hästvård Någon som har erfarenhet av UV-benskydd till häst och kan rekommendera? Jag har en häst med höga vita strumpor som lätt blir solbränd...
Svar
5
· Visningar
414
Senast: hamilton1
·
Hästvård Är det någon som har erfarenhet av ormbett eller stora otäcka sår så får ni gärna dela med er av lite solskenshistorier här så jag får... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
7 283
Senast: Bregen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka