Kaningodis

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare Pretty
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 944
P

Pretty

Hejsan, jag har ett litet problem, jag vet inte vad jag ska ge min kanin för godis :angel: Dettta kanske inte är ett problem för så många men jag vill ha något som ingen kanin kan motstå, något litet som går snabbt att äta upp och något som inte ruttnar. Vad får din kanin för godis? Kanske ska brova med torkade bananer?? :idea:

Sv: Kaningodis

Själv så ger jag mina torkade bananer, är otroligt upskattat och till och med min kräsnaste kanin älskar det :) Plus att det kan stå praktiskt taget hur länge som helst.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
17
· Visningar
721
Hundhälsa Vi funderar på om vi ska utreda hunden för allergi eller inte och hade behövt lite tankar från er. Hunden är en 2-årig havanais. Inga...
Svar
11
· Visningar
1 206
Senast: Rumpnissen
·
Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Jag behöver höra nya infallsvinklar. Jag har en ung tysk terrier. Är uppväxt med rasen, men hon är min första egna. Enda sedan jag... 2
Svar
23
· Visningar
2 430

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka