Kaninproblem eller problemkanin?!

Ferrari

Trådstartare
:love: Jag har världens bästa kaninhona, hon har haft ungar i somras och då hade hon hållt på och bädda. Hon tog in en massa halm till huset och allting, men det är ju normalt! Men nu gör hon så igen????? Varför, det enda hon har fått göra är att nosa på våran andra hankanin.... Kan hon vara skendräktig, dräktig eller vill hon bara ha det mysigt? :confused:
 
Min lilla Skuttis gör så där ganska ofta. Men så har hon en kaninpojke i buren bredvid...
 
skendräktig..inget ovanligt och inte farligt...låt henne hållas...
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 440
  • Artikel
Dagbok Vårens ljuvligaste dag sitter jag inne nästan hela dagen och känner mig bara frustrerad. Jag har en deadline för att lämna in...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: cassiopeja
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag vet inte varför jag skriver dethär. Eller jo egentligen så tror jag att det är två andledningar. Och det ena är för OM det kan...
2
Svar
25
· Visningar
2 750
Senast: Trasten
·
  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 343
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp