Kaninproblem

K

kjelin01

det är så att jag har sedan en tid tillbaka behövt att sälja min kanin, då han inte längre kan vara en medlem av vår familj. men det är så att ingen vill ha honom.

jag är till och med beredd att skänka bort honom till "rätt" ägare, för att han ska få det bra.

har satt ut annonser m.m men dte går inte nå bra alls.
vad ska man göra? tips emottages tacksamt. ingen i dalarna som har tid för en liten fin kaninplupp?
 
karsnje du kan söka upp nån kaninförening som kan ta imot den??det finns nog nån som kan ta hand om din kanin.
 
har du satt ut annonser på blåbörsen, där nappar nästan alltid någon...???
 
varför kan du inte ha kvar kaninen ?

Har du kollat om något Naturbruksgymnasium vill ha honom/henne ?
 
pröva det ja tror inte att det är helt omöjligt :smirk:
 

Liknande trådar

Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
870
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 849
Senast: ako
·
Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 256
Senast: Lisalei
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 657
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Lunchtips till "matlådehatare"

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp