Kanintestiklar

älgen

Trådstartare
Såg idag att min dotters kanin hade väldigt stora och svullna? testiklar. Innan har jag bara sett testiklar i typ hasselnöts storlek. Dessa var som riktigt rejäla avlnötter.

Ska givetvis ringa vet imorgon,men är det någon som har något tips eller råd om vad det är eller vad jag ska göra är det välkommet.
 
Sv: Kanintestiklar

Hörde talas om en hane vars ena testikel svullnade upp en gång. Kommer inte ihåg vad vet sa (minnet sviker, särskilt kl 2 :P) men ägaren misstänkte getingstick från början i alla fall.
 
Sv: Kanintestiklar

Getingstick tror jag inte det är för detta är en innekanin. Och båda testiklarna är svullna.

Fortsätter jaga veterinär vilket inte är lätt i semestertid när man bor i liten byhåla..
 
Sv: Kanintestiklar

du kan få numret till väsby..det är ju trots allt bara att ringa och fråga:) du behöve rju inte åka hit, men dom svarar nästan alltid.
 
Sv: Kanintestiklar

Min pojkvän har en hamster vars testiklar svullnar lite då och då, men jag har ingen aning om vad det beror på. Han verkar inte må ett dugg dåligt av det... Funderar om det beror på att han känner av honan som sitter i en bur i närheten, att de svullnar lite när hon är "extra brunstig" eller nåt sånt, men jag vet faktiskt inte.
 
Sv: Kanintestiklar

Kan det vara värmen tro?

Vet att en del svanslösa råtthanars pung brukar vara större för att kunna reglera kroppstemp och tror mig minnas att en del andra djur också använder punken.
 

Liknande trådar

Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
861
Senast: Lyan
·
Övr. Barn Helt främmande mark för mig och jag vet inte riktigt hur jag ska berätta. Vår älskade far, svärfar och farfar gick hastigt bort i...
Svar
10
· Visningar
1 086
Senast: Rugge
·
Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
592
Senast: Amha
·
Däggdjur Barnen har ett tag önskat sig kanin/kaniner. Jag är fullt medveten om hur sånt här brukar bli i längden (barnen tröttnar och föräldrarna...
Svar
6
· Visningar
1 585
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp