JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bukefalos 30 år!
Hur ser era burar ut?
Däggdjur Jag håller på att bygga en ny marsvinsbur, men jag körde fast och blev lite tjurig så det fick bli en ofrivillig paus och då tänkte jag...
Startad av Lyan
26 Apr 2026
Svar: 26
Visningar: 1 486
Djur
Flyga med marsvin?
Däggdjur Är i tankarna att vi ska skaffa oss marsvin. Har själv haft marsvin i uppväxten och älskar dom små puffarna :love:
Men om vi gör detta...
Startad av Tilly_85
6 Nov 2025
Svar: 7
Visningar: 1 109
Djur
Dödfödda kaninungar
Däggdjur Hej.
Två renrasiga ej besläktade Hermeliner fick en kull i dagarna med 3 dödfödda och missbildade ungar. Det var hennes första kull och...
Startad av hard_to_kill
3 Mar 2025
Svar: 4
Visningar: 1 052
Djur
Ett gnägg, två ljud – så fungerar hästens röst
Hästnyheter Ett vanligt gnägg rymmer mer än vi kan höra. Forskare har upptäckt att hästar skapar två olika toner samtidigt, vilket skiljer dem från...
Startad av Gunnar
9 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 391
Hästnyheter
Filmer som passar småbarn
Småbarn Vi har sett en Lasse Maja på bio. Stora kanske var sex år då? Hade inte sett med mindre barn, det kändes på gränsen (men barn är ju...
Blyger
8 minuter sedan
Svar: 10
Visningar: 56
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Lillgrabben var på 6-månaderskontroll idag. Hos sjukgymnast i tisdags. Alltså han är verkligen social. Ibland. Blev blygledsen för sin...
Glimra
Igår kl 19:37
Svar: 1 974
Visningar: 114 435
Barn