Bukefalos 28 år!

kanon hoppträning igen!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tinkern slår rekord. Hoppar jättefint igen. Lyssnar och tänker. Så vi fick beröm igen av tränaren. Är det för att jag tränar och orkar mer, är det för sadeln passar eller för att tinkern fått vila och sedan blivit igångsatt så hon också fått bättre kondition? Troligtvis en kombination men det sporrar ju mig att fortsätta träna själv. Magmuskler, de har liksom fattats innan och kondisen. Nu orkar jag rida trav och galopp i fältsits ute mycket längre än innan och det är klart att då får också hästen mer kondis eftersom hon måste springa längre.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Och visst ja, jag är ju så aggressiv och otrevligt enligt rara bukevänner som jobbar som byråkratiska tjänstemän, att de inte vågar...
Svar
2
· Visningar
1 118
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
753
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 665
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Jag har försatt mig i min nuvarande livssituation för att jag vill öva och bli bättre på problemlösning. Och har man såna mål i livet så...
Svar
11
· Visningar
2 002
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Stora shoppingtråden II
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp