Kanske dum fråga?

• Dressyr
  • Trådstartare Trådstartare wingil
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 067
W

wingil

Är fd hoppmänniska som ska gå över till dressyr men undrar om man måste ha svart utrustning på sadel och träns? Har nämligen sadel och träns i typ.. smörkola färg (tänk werthes orginal :p).. får man tävla i det eller måste jag skaffa svart/mörkbrun utrustning för tävling?

Sv: Kanske dum fråga?

Man får ha vilken färg man vill...

Men läste inte jag i någon tråd att du skulle sälja hästen nu när du väntar barn?

Jo ena men andra släpper jag inte för allt i världen :D *håller hårt i skrutten*

Säljer hopphästen min :)

De enda färger som TR specificerar är 'ljus polotröja eller skjorta' och 'vit plastrong eller slips'. Alla andra färger är helt valfria, du kan ha rosa med lila elefanter på om du vill.

Ylva skrev:
du kan ha rosa med lila elefanter på om du vill.

Det MÅSTE ja införskaffa inför min dressyrtävlande framöver.
Någon som har ngt dressyrshabrak med detta mönster att sälja? :D

_Jasmine_ skrev:
Det MÅSTE ja införskaffa inför min dressyrtävlande framöver.
Någon som har ngt dressyrshabrak med detta mönster att sälja? :D

Tyvärr inte, men om jag hade haft så hade du omedelbart fått köpa det av mig för ditt framtida dressyrtävlande! :D
Men du kanske känner någon som vill sy det åt dig??? :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 582
Senast: Edla
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 711
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Tänkte fråga lite öppet här där det säkert finns en del erfarenheter. Funderar på kommande hund. Jagar och har kommit in på att fundera... 2
Svar
24
· Visningar
2 350
Övr. Grenar Hej! Om tre veckor jag jag göra min första ”tävling” eller aa de är en pay and jump Jag har iallafall aldrig gjort något liknande...
Svar
4
· Visningar
2 468
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka