Kapad mail?

R8n

Trådstartare
Skulle just kolla mailen och ser att jag har 57 meddelanden i inkorgen :crazy:

Det är någon som hackat sig in på mitt hotmailkonto och skickat iväg en jaäkla massa mail till alla mina kontakter med olika länkar i varje. Vågar själv inte gå in på någon av länkarna. Alla skickade mail har rubriken gickan87 vilket är mitt inloggningsnamn.

Ska jag kontakta hotmails kundtjänst och berätta detta?

Sv: Kapad mail?

låter väl snarare som du fått virus? jag har flera kontakter på min msn som mailar mig nästan varje dag med massa länkar, och det har med virus att göra, men jag öppnar dom aldrig jag :idea:

Har försökt men hittar inte hur man ska gå till väga för att kunna byta lösenord...

Edit, hittade just....

Senast ändrad:

skräp i burken, du använder msn? det är en virusväxlare deluxe. blås burken och låt bli msn så löser det sig.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 689
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 845
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 272
Senast: Yrsel
·
Kropp & Själ Eller är det bara spänningshuvudvärk. Berättar om mina migränattacker. Till saken hör att jag inte har haft migrän på 20 år så det känns... 2
Svar
25
· Visningar
2 943
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka