Kapson för longering

S

sanwan

Jag är på jakt efter en enkel och billig kapson för longering... Både Hööks och Börjes har ju sådana i nylon, är det någon som provat dem?
Hästen är inte stark eller "bråkig" men har en förmåga att flyta iväg utåt ibland så jag vill att den ska ligga stilla över nosen.
 
Är det bara jag som är så gammaldags att jag longerar, och dessutom helst i kapson?!
 
Jag har provat den i nylon från Hööks och jag tyckte att den var bra. Kommer inte ihåg vad den kostar, men billig är den.
 
Väl en i läder

de i nylon/ konstmateriel är så ostabila och glidiga/ skaviga tycker jag
 

Liknande trådar

Utrustning Som rubriken råder så är jag inne på att skaffa antingen ett Nova bett eller ett poponcini bett, Jag är orolig att nova bettet ska gå i...
2
Svar
27
· Visningar
1 823
Senast: villhöver
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 850
Övr. Hund Vi har en hundvalp på 5 månader som gör utfall mot katterna vid maten. Vi har alltid gjort så att hon får äta själv i köket men ibland...
Svar
18
· Visningar
938
Senast: Praefatio
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 105
Senast: JennyLz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp