"TS, skärp dig, ta ansvar".
Det är konstigt men den där frasen har jag på automat-ignore. Både på nätet och IRL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"TS, skärp dig, ta ansvar".
Men kan du inte sätta dig in i TS situation alls? För mig framstår hennes reaktion som helt naturlig. Alla människor kan inte vara lika iskallt kontrollerade och hyperrationella som du kanske är. .
Din slutsats är alltså att TS vill satsa på lillebror och försöker övertyga sig själv att våga ta steget med hjälp av denna tråd?.
Den här åsikten har uttryckts flera gånger i tråden, men jag måste säga att i mitt liv, så har mina känslor för andra personer faktiskt aldrig förändrats det minsta då de har gått från förbjudna till tillåtna.
Det kan bli så mycket roligare då. Ett tag i alla fallDet är konstigt men den där frasen har jag på automat-ignore. Både på nätet och IRL![]()
Gud så nedlåtande. Du kan knappast styra i detalj hur folk får skriva eller formulera sig här inne. Fy så oförskämt.Presentera den gärna lite mer neutralt och låt det vara bra sen.
@sadgirl Men är det inte alldeles utmärkt med den här tråden då, så många som visar att det faktiskt inte ÄR en jätte big deal?Att det inte behöver vara ett problem, att ni inte behöver blanda in massa andra, att det inte behöver vara fel?
@sadgirl Men är det inte alldeles utmärkt med den här tråden då, så många som visar att det faktiskt inte ÄR en jätte big deal
Jag tror att alla är med på att det är en stor grej för TS. Vad vill du att folk ska göra, förstärka den känslan och därmed indirekt råda TS till att avstå något hon inte alls faktiskt behöver avstå?Gud så invaliderande! För TS ÄR det en big deal, vad är det som är så svårt att förstå med det?
För mig hade det också varit en big deal. Jag vill VERKLIGEN inte ha så soppiga och allmänt kletiga relationrr, så jag hade undvikit att bli ihop med exets bror.Sen är alla människor olika jag är en känslomänniska och för mig är det här en BIG DEAL
Till TS: Om jag varit du hade jag väntat någon vecka/veckor och sett lite mer vart där här med lillebror verkligen ledde och att båda var på samma våglängd med allt och så. Sen berätta så fort det känns värt att göra det, d.v.s. när man vet att det är mer än bara en flirt eller tillfällig grej. Inte vänta för länge som någon sa eftersom det troligtvis gör det värre för storebror då.
Kan ju dock vara bra om storebror är över dig innan ni kläcker ur er något som sedan i värsta fall inte var mer än en flirt dig och lillebror emellan...
RELATIONERNA ligger långt in i riskzonen för att bli det. Folk verkar vara olika känsliga för sånt, men jag hade dragit mig undan.Att någon blivit kär i ett ex syskon, är det "soppigt och kletigt"![]()