• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Sweet
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 977
S

Sweet

"Med en mycket mjuk och flexibel "fiberbom" som formar sig perfekt efter hästens rygg och fördelar trycket maximalt"

Låter ju himla bra men är den det? Någon som har erfarenhet av Kari Flex?

Kari Pad har ju extremt smal kanal mellan bossorna, hur är det med Kari Flex?

Sv: Kari Flex

Jag måste säga, att Kari Flex är en superfin sadel! Jag har tidigare dissat den, men efter att ha sett den i sitt nya utförande måste jag säga att den är kanonfin. Och både den och Kari Pad har fått mycket bättre kanaler!
Dessutom blir de båda omgjorda nu, efter undertecknads kinkiga önskemål, så om ett par månader är de perfekta! :)
*skryter över sina produktutvecklingskunskaper* ;)

Sv: Kari Flex

Låter bra, får vänta några månader då och se om man kanske ska prova en i alla fall, tycker att den ser fin ut på bild i alla fall och priset är ju helt klart överkomligt.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 219
Senast: MiniLi
·
Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 829
Senast: Nepenthe
·
Ridning Utöver smärt- eller skadeproblematik eller illasittande utrustning, vad kan det finnas för orsaker till följande scenario då...
Svar
11
· Visningar
1 432
Senast: Dopy
·
Islandshäst Hej hästvänner! Jag rider en väldigt fräsch, 19 årig islandshäst som kan bli superflott, men själv har jag inte lyckats få fram den...
Svar
2
· Visningar
3 226

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka