Karolinerritten i höst.

Sv: Karolinerritten i höst.

Alla bilderna är tagna av Anders Wittur, länken till dessa fick inte ligga ute här då moderatorn inte tyckte att de hade med distans att göra :confused:

Hej Camilla!! Har du sett bilder på min Sven!!!??? Jag hittar inga bilder på distans.nu , på den sidan. <Från Rönninge ritten var det bara bakdelen på en stor skäck.. enda bilden som fanns där... Snälla.. var hittade du dom?? Maila mig på glundstroem@spray.se... Jag döööööör av nyfikenhet snart.... Gunnel:cry: :bump:

Tack Camilla! Jo jag hittade det sen... Han var jättefin min lille, hihihi!! Sven...:rofl:

*kl*

Den som har något att anmärka på mitt modererande på distans är välkommen att pm:a i stället för att lägga ut inlägg direkt i trådar!

För övrigt så kanske många användare borde läsa igenom forumreglerna då och då för att veta vad "som gäller".

/B_A_L, moderator bla på distans.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag hade ett jobb jag trivdes bra med. Av personliga skäl flyttade jag i höstas runt 40 mil och bytte i samband med det jobb. Jag...
Svar
16
· Visningar
836
Senast: monster1
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Till hösten kommer två av Distriktsveterinärernas kliniker att stänga: "Det är ett tufft besked för hela personalgruppen och vi håller...
Svar
0
· Visningar
176
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Min gamla mamma har på ålderns höst blivit förtjust i champagne men klarar inte att öppna flaskan pga artros och brist på styrka. Finns...
Svar
3
· Visningar
284
Senast: Flixon
·
Fritid Sitter och skriver på mitt tal och tänkte prata om hur man kan vända höstmörkret till någonting positivt istället. Mitt mål är att alla... 2
Svar
36
· Visningar
969
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka