Armani__
Trådstartare
Var gör ni av gammalt/dåligt hösilage? Nu har jag löst det för denna gång, men jag är ändå nyfiken på hur folk gör. Denna gång slänger jag upp det i skogen till vildsvinen (sambon, svärfar och sambons morfar är jägare). Men det går kanske inte att lösa så varje gång.
Vi har heller ingen egen mark att nyttja och slänga det på då vi arrenderar all mark, det vi har är trädgård och på baksidan av stallet/garaget har vi gödselstack och förvaring för spån och hösilagebalar.
Ringde till återvinningscentralen och ingen kunde svara på om jag fick slänga det där, mot betalning
Jag blev kopplad till tre olika personer, innan jag kom till en telefonsvarare, som jag pratade in på men de har inte ringt upp mig än.
Vi har heller ingen egen mark att nyttja och slänga det på då vi arrenderar all mark, det vi har är trädgård och på baksidan av stallet/garaget har vi gödselstack och förvaring för spån och hösilagebalar.
Ringde till återvinningscentralen och ingen kunde svara på om jag fick slänga det där, mot betalning