Kastrera kanin/ Pris?

Sv: Kastrera kanin/ Pris?

Okej...Djursjukhus är kanse lite dyrare!?
Åker till en lite mindre privatklinik inte så långt ifrån där jag bor, tänkte ta både kaniner och katter när jag åker iväg!

Efterssom det är så extremt riskfyllt att söva kaniner så är det inte säkert att det görs på alla ställen... Kanske måste vara ett större ställe för att vilja ställa upp.

Vet att dem kastrerar kaniner på Veterinärkliniken som jag ska åka till! Ville bara veta på ett hum!
Ingen brådska med kastreringen nämligen...

Betlade 450:- när jag kastrerade min hane för några år sedan...
Han fick då lugnande och Lokalbedövning (var alltså "vaken" under ingreppet) Vilket skall vara det bästa då det inte är lika farligt som att söva ner dem, kolla när du ringer om de söver eller bedövar+lugnar

när jag kastrerade min kanin betalade jag 600 kronor, hos distriksveterinären.

Liknande trådar

Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
5
· Visningar
501
Däggdjur Börjar bli dags att flytta in kaninerna för vintern och jag behöver lite idéer och inspiration till deras inomhusmiljö. Det är tre...
Svar
4
· Visningar
910
Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 318
Senast: Bison
·
Övr. Katt Chimera eller chimär är vad det kallas om två foster i ett tidigt stadium slås ihop till ett. När jag läst om det tidigare (och på...
Svar
17
· Visningar
1 205
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka