Kastrera marsvin??

• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare johannab66
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 854
J

johannab66

Jag har nu haft den nye lille marsvinskillen i en månad ihop med den gamle hanen som är ett år. Den gamle bara uppvaktar den lille hela tiden. I buren kan den lille gömma sig i huset, men på golvet och när jag tar ut huset är han efter honom hela tiden. Burrar och släpar rumpan efter sig. Den lille biter och sparkar och det hjälper lite. Ska man kastrera honom?? Går det över? HJÄLP!!

Sv: Kastrera marsvin??

ja, jag skulle nog överväga att kastrera den äldre. Så kanske könshormonerna lugnar ner sig lite =)

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 264
Senast: Bison
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: WildWilma
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 704
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 372
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Shop to you drop, del 4
  • Valp 2025
  • Oseriös avel 2023