Kastrering av hanhund

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare J3O
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 742
Sv: Kastrering av hanhund

Hej undrar har du precis kastrerat din hund? vad är detför hund och vad kostade det? jag har en dvärgpinscher och han väger 2 kg

Har kastrerat honom idag.. kom precis hem.. :cry::(
5 dagar MÅSTE han ta det lugnt och säkert ett par dagar efter det för då har dom tagit ut sygnen.. för att svara på min egen fråga..:crazy:

Det kostade 2500:-
Vi bor i Malmö

min hästveterinär kastrerade min hund.. och det tog bara ett par dar så var det läktt och stygnen var såna som försvinner av saj själv.. mkt smidigt och bra.. tror typ efter 4-5 dar var han i samma action igen!

Liknande trådar

Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 466
Hundhälsa Ni som har erfarenhet av kastrering av tik - kan ni dela med er lite? Jag tänker på kostnad för operationen, återhämtningstid... 2
Svar
26
· Visningar
1 531
Senast: Ajda
·
R
Hundhälsa Jag funderar på det här med hanhundar och löptikar, och vad det är som gör att hanar kan reagera så väldigt olika. Vi har fyra hanar i... 2
Svar
32
· Visningar
1 645
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Ni som har hanhundar som påverkas av löptikar i närheten, hur hanterar ni det? T.ex. hanhund som slutar äta och gnäller/gläfser/ tjuter...
Svar
11
· Visningar
839
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka