Kastrering av honkatt

amalia

Trådstartare
Vi ska kastrera vår ena honkatt. Den andra är redan kastrerad, hon fick livmoderinflammation i våras och fick då opereras.

Men även om vi skulle vilja göra det nu (skattepengar är alltid trevligt att få ;)) så är det väl inte speciellt bra med tanke på att det är rötmånad, eller????

vår veterinär skjöt upp en kastrering av våra katter pga av rötmånad. fråga din..

Många veterinärer skjuter upp operationer om det är möjligt under så här varma veckor.
Ring och hör!

Tack alla! Får ringa till min vet och fråga, men det verkar ju som att det blir till att vänta...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 219
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hoppas på tips, tankar och idéer. Uppgiven då vår ena katt inte har synts till sedan natten till den 19e oktober :( Hon är en katt som... 2 3
Svar
42
· Visningar
5 421
Senast: Ajda
·
Övr. Katt Jag har en exotic idag som alltid varit innekatt, 4 år. Hon är numera kastrerad och har börjat gå ut med gps, och när jag och hundarna... 2
Svar
37
· Visningar
2 279
Senast: Mia_R
·
Övr. Katt Hej! Jag har ett stort dilemma kring mina två katter. Jag har en hona på snart 10 år, som jag haft sedan hon var kattunge och en hane på...
Svar
18
· Visningar
886
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka