katt i etta

Jag har katt i en etta (35 kvadrat) och han får gott och väl plats. Precis som ovanstående sa så lever ju katter i kubik, så med härliga promenadstråk på höjden, klöspelare osv. så har min Svante gott om plats. Dock hindrar det mig från att skaffa en katt till, då jag anser att de skulle ha svårt att kunna gå undan från varandra.
 
Jag håller med dig sanwan, jag har ju 3 perser och de är ju lugna och stillsamma, busar bara ibland, men det hade gått jättebra att ha de i en etta, bara man har klösträd osv, så de kan klättra.
 
När jag bodde i Malmö var vi två pers. och en katt (110% innekatt) på 26 kvadrat, och lyckligare katt fick man leta efter. :)

Han bor numera på 31,6 kvadrat (av totalt 99,4), och han är fortfarande världens lyckligaste katt. :)

Så det hänger nog mer på hur man sköter kisen än hur den bor. IMO, så gör det det.
 
har 2 kissar på 47 kvadrat och de utnyttjar utrymmet väl :D
man kan klättra på garderober mm bara matte vänder ryggen till
men nu ska vi flytta till 62 kvadrat där jag ska göra en utebur så att de kan få några kvadrat på altanen med leksaker, de är innekatter men frisk luft behöver jag så de ska få dela altan med mig :D
 

Liknande trådar

Katthälsa Förra året avmaskade jag mina katter ungefär i maj och för en tid sedan så upptäckte jag åter att katterna fått mask. Jag avmaskar båda...
Svar
3
· Visningar
290
Senast: Jeps
·
Katthälsa Hej, är det nån som vet nåt man kan kleta på ett bandage så katten inte slickar eller biter på det? Tänker det finns antibit för hästar.
Svar
12
· Visningar
555
Övr. Katt Jag har en katt som vantrivs som innekatt och har en kompis uppe i Norrland som jag känt i många år som behöver en stallkatt. Min katts...
Svar
2
· Visningar
452
Senast: ufot
·
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
2 899
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp