Katt-jävel!

Ajda

Trådstartare
satt och klappade katten som ligger i min säng. Han slickar på min hand och lixom gnor sitt huvud mot mitt huvud. Sen korvar han öve roch lägger sig på rygg. Sen får han ett ryck och byter mig i armen, och lixom tuggar på den. Jag lät han tugga, men han släppte aldrig!!!! :eek:
Sen så drar jag bort armen och så tittar han på mig med blicken *jag vill döda dig!!!* Öronen är nästan helt bakåt. jag blängde tillbaka.
Sen när jag skulle vända på mig coh gå till datorn FLYGER han på mig på ryggen.

Kattjäveln attackerar mig!
Vad skulle jag gjort. Mitt dumhuvud gjord einget. jag blev bara så chockad. Skulle kastat ut honom!
Nu ligge rhan och sover i MIN säng. ASET!

Sv: Katt-jävel!

du luktar nog hest, det gillar han kanske inte :P katter > hestar

Det är mycket möjligt, har inte duschat sen jag kom hemf rån stallet.
Men jag luktar ju nästan alltid häst :D

Ungefär sådär gjorde en kisse med mig.. Jag var påväg hem från en kompis, med en kompis. Då såg jag grannens katt utanför mitt hus, en stooor, lurvig, orange kisse. Då sätter jag mig ner och klappar på den ett tag. Jag var inte alls dum med den, utan satt och småpratade med den.
Sen ställer jag mig upp och ska gå in. När jag gått 3 steg vänder jag mig bakåt för att se om kissen följde efter, men då var den inte där.. Då fortsatte jag gå ett steg & då hoppar den på mig och biter mig i benet genom jeansen..
Fick ett bitsår som blödde ganska mkt..

Katter är lite lustiga djur :S

Antagligen fick han nåt vilt i sig, att han helt enkelt glömde bort att han är en tamkatt för en stund och när du blängde på honom utmanade du honom.
Man ska aldrig stirra på en katt, det är hotfullt och man kan få den snällaste katt i ögonen om man har otur. Speciellt om de redan är uppbusade.
Jag fick min supersnälla katt som man kan göra nästan vad som helst med, rakt i ansiktet en gång. Jag busade med honom då han bet mig (vilket aldrig hade hänt förut) och jag ropade till och stirrade på honom, då small det bara och jag fick klor i ansiktet.
Katten har aldrig gjort så sen dess heller. Men man ska inte stirra på en katt.

Jo dom är underliga. Och jag kan säga att jag aldrig är dum mot våran katt.
Haha har råkat ut för en liknande händelse hos min kompis. Hon varnade mig att deras ena katt kan vara elak. jag satt i hennes soffa. Och ktten hoppar upp och lägger sig bredvid mig. Jag tänker:
-jag skiter i att röra katten utan låter den va. då låter väld en mig också va.
Sen tittar jag till och katten attackerar mig ch hugger mig i handen.
Då vr det synd att det var min kompis kkatt för jag hade sånn lust att bara smälla till den. Det hade jag f.ö med min med nu, men j blev så chockad. Inte alls likt honom.

Åh, jag har sån tur med mina katter. De skulle ALDRIG göra något sådant! :love:
Den ena kan man "kasta omkring" hur som helst, han blir aldrig arg. Den lille likaså.
Men min första katt, Felix ( :love: ) han var lite lömsk, men hade en värdighet som man var tvungen att respektera :cool: Han har dessvärre flyttat några hus bort nu, alladeles frivilligt :p

Min första katt kunne göra så mot folk han inte tyckte om. Vilket var dom flesta förutom mig.
Förmodligen försökte din katt signalisera att nu var det nog med tjat, men du lyssnade inte och då bet han. Det är viktigt att lära sig tyda kattens signaler. Jag har sex katter och dom är verkligen super snälla, men man måste fortfarande behandla dom med respekt

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 107
Senast: Skjøldur
·
Katthälsa Hej, jag håller på att förgås av sorg och dåligt samvete. Jag har tre hittekatter, varav den äldstes ålder har av veterinär uppskattats...
Svar
15
· Visningar
4 071
Senast: Sel
·
Katthälsa Har en 5årig huskatt som varit kastrerad sen 5-6 månaders ålder. Han kom hit som kattunge, men antagligen för tidigt för att lämna...
Svar
16
· Visningar
2 450
Övr. Katt Vet inte om tråden passar bäst under katt eller hund.... Men i alla fall... Vi har börjat få problem med att min sambos katt...
Svar
1
· Visningar
1 065
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka