Katt som gillar håriga bekanta

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare Zaxxa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 777
Z

Zaxxa

jag har en katta som är lite pinsam tycker jag själv.:o
för hon ska alltid slicka bröstet på håriga bekanta som övernattar.
vet inte vad detta betyder, men är det fler som har katter som gör så här? :angel:

Sv: Katt som gillar håriga bekanta

Min förra katt älskar hår!! Han är också väldigt förtjust i unga män... :angel: Lägg ett stycke man i lägenheten, så kommer snart Isak ligga där och snaska i hårbotten! Han går upp i det så totalt att det kan vara svårt att få kontakt med honom. :eek:

Bröstet vill han ha utan hår, men gärna med nån mumsig lotion eller after shave på! :d
Har kommit på honom innan för skjortan på folk mer än en gång. :angel:

Sv: Katt som gillar håriga bekanta

Armhålehår på karlar är mysigt att slicka och snutta på, verkar det som.:D Även skägg kan vara trevligt, matrester kanske...? :angel:men nån brösthårskatt har jag inte haft...

Liknande trådar

Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
543
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Då bägge katterna bara vill dricka ur kranen och jag är less på starta och stänga av kranarna hemma så funderar jag på fontän. Funkar de...
Svar
5
· Visningar
433
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: ameo
·
Övr. Katt Att ha en långhårig misse och inte gilla att ha katthår överallt är ingen bra kombo :laugh: Men jag tycker om prinsessan väldigt... 2
Svar
25
· Visningar
1 230

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka