Katt som gräver i blomkrukor

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare stalltroll
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 431
S

stalltroll

Har en liten katt som älskar att gräva i blomjorden i våra blomkrukor. Hon leker med stora jordbollar som hon vräker ur. Det är inte så att hon gräver för att hon vill sätta sig o göra ifrån sig utan det är för att hon kommit på att det är jättekul att göra så... Hon är väldigt energisk och busig i övrigt, älskar o leka med allt hon får tag i.

Hur får jag henne att sluta med det här? Går det att spraya något på blommorna som katter inte tycker om?? Hon vet att hon inte får göra så här, för hon gör det mest på nätter eller när vi inte ser.. :crazy:

Liknande trådar

Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
959
Senast: Tualma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 435
Senast: Cattis_E
·
Katthälsa Jag med familj har bott utomlands i sambons hemland under en del av föräldraledigheten i 3,5 månader. Under tiden vi har varit borta så... 2
Svar
22
· Visningar
4 622
Senast: Kaching
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
5 143

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka