Katt-transport, bra och hyfsat billiga- TIPS!

N

Nina83

Ska köpa en ny transportbur till kissen min. Han är ganska hrm bastant och behöver således en ny. Förra gången vi var hos veterinären råkade vi höra något som nog inte var menat för våra öron. "Hämtar du den stora katten i den lilla buren?". ;) Han har haft den sedan han var liten och han är nu 13 år fyllda, så tja, nu eller aldrig! :smirk:

Har bestämt att inhandla kattburen på torsdag fm/mitt på dagen, så blir lite snabba ryck här! ;)

Något speciellt jag ska tänka på? Finns det några märken som är bra? Vad är ett bra pris på en transportbur om man tänker sig att den ska vara enkel, säker och rymlig?

Tack på förhand!

MVH Nina
 
Personligen tycker jag att Atlas har de stadigaste burarna.
Har själv två st Atlas 30 som är en ganska stora.
Om jag inte minns fel så betalade jag nånstans runt 350 kronor styck för dom.
Lycka till
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Varning för långt inlägg. Jag har haft problem med yrsel i tre veckor nu. Jag opererade bort en godartad tumör i armhålan en vecka innan...
2
Svar
33
· Visningar
3 398
Senast: tott
·
Hundhälsa Åsikter finns alltid. Det finns lika mycket hundägare, som åsikter om vad som är bäst för hunden. Alla tänker vi olika, och samtidigt...
Svar
9
· Visningar
1 711
Övr. Katt Mitt i morgonritualen med kel och nosstångningar knallar min ena kastrat in i en transportbur som står brevid sängen och kissar i den...
Svar
2
· Visningar
812
Senast: Haukur
·
C
Övr. Katt Nu tänker jag ju långt i förväg... Lillan hittade vi ju natten mellan fredag/lördag så det är ju inte klart att hon får stanna... Men vi...
Svar
6
· Visningar
5 729
Senast: cissiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp