Kattägare

marshall

Trådstartare
Berätta lite om er katts personlighet. Vi har en långhårig (ingen raskatt) katt som heter Skrollan. vad gör hon då, hm ... Jo hon hämtar/lämnar bollar. För övrigt så tycker jag att katter är det mest komiska djur finns :rofl: (som jag haft) (har hästar hundar marsvin och akvarium)

Sv: Kattägare

Jag har en perserkatt som e sur som attan. Hon är bara kelig när hon själv vill och d¨får man som mest klappa henne lite på ryggen men inte röra magen. Hon e jäkligt bitchi oxå och ska jämt mucka gräl med alla katter på gården och alla e typ rädda för henne.
Hon är innekatt egentligen men brukar vara ute ibland på dagarna och då brukar hon springa bort:p
Men en sak som jag tycker är väldigt roligt med henne är att hon lyssnar till ordet ost.
Om man ropar "Madonna, OST!!" så kommer hon springande så fort hon kan:p så det är ett ganska bra när hon springer bort:D

Våran förra katt (tyvärr avlivad nu:'() drack nästan bara ut handfatet, sällan jag såg honom dricka ut vattenskålen.

Liknande trådar

Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
541
Senast: Krålus
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
507
Senast: Sassy
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 147
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka