Kattbajs till kvällsmat

Sv: Kattbajs till kvällsmat

Hmm, hundar känner ju en del på sig, å att inte gosa med en hund för att den ätit kattbajs tycker jag blir fel, min valp glufsar i sig det mesta, men jag e snabbt frame å säger NEJ å tar henne därifrån, men helt klart kan jag gosa med henne 10 minuter senare!

Sv: Kattbajs till kvällsmat

Tack för alla svar.... det var kanske lite dumt att inte skriva att jag hälsade på hunden i köket först, men det var ju inte det som var själva poängen i historien.... Tar tillbaka det där med att ni var dumma och trodde :o
Såklart gosade jag med henne så fort bajslukten gått bort, fast det tog typ två timmar (lite mat, vatten och lite gnag på ett ben)
Men jag känner absolut inte för att gosa med en hund när den luktar bajs. Och det får hon respektera även om hon inte kan tänka så långt. Jag tvingar inte henne att gosa med mej om hon inte vill..

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 216
Senast: __sofia__
·
Hundträning Hej! Vi har för en vecka sedan fått hem en gråhundsvalp, världens sötaste och piggaste lilla krabat! Jag har inte haft valp på 12 år och...
Svar
2
· Visningar
497
Senast: tanten
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 614
Senast: Raderad medlem 147980
·
R
Hundträning Jag har en alldeles underbar liten valp, som är glad och lättsam i det allra mesta. De senaste dagarna har vi dock märkt vad vi tolkar...
Svar
15
· Visningar
1 824
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka