Bukefalos 28 år!

Kattbilder #5

Ack Megaras metabolism :crazy: förvisso så sväller antagligen klumparna pga strö, men storleken! Antalet! Jag tror inte hon har diabetes och definitivt inte UVI, kan dricka lite dåligt men hon lever på enbart blömat. Många klumpar blir det, det enda jag är tacksam över är att hon bajsar lite.

Att hon trots en XXL låda envisas med att kissa vid kanten är en annan fråga jag också gärna skulle vilja lösa.

Det är nog bra att vara uppmärksam på när man tycker ens katt kissar ovanligt mycket /ändring av norm för den . Men : gissar att du egentligen avsåg att posta i snacktråden ? 🐱
 
Det är nog bra att vara uppmärksam på när man tycker ens katt kissar ovanligt mycket /ändring av norm för den . Men : gissar att du egentligen avsåg att posta i snacktråden ? 🐱

Jäklar naturligtvis katttråden. Mmm, Megara har dock kissat så mycket sedan hon kom, trodde att hennes metabolism skulle ändras lite när hon blev äldre.
 
Den där väskan funkar rätt bra som sovplats, faktiskt, hälsar Lillebror.

IMG_20200305_211205.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
71 72 73
Svar
1 448
· Visningar
89 153
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
718
Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
37 38 39
Svar
770
· Visningar
59 521
Hundhälsa Hur gör ni andra som tävlar/tränar mycket med era hundar? Jag har en BC på 2,5 år. Kör canicross varannan dag mellan 6 och 10 km...
Svar
4
· Visningar
499
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp