Katten är borta

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare livsfobi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 708
L

livsfobi

Nu har min katt varit borta i en och en halv vecka. Han gick ut och kom inte tillbaka, vad gör man nu liksom? :(
Kan en katt klara sig ute, ensam på sommaren, även fast den inte är van vid det? Han är bara drygt ett år.

Sv: Katten är borta

Om han kan jaga borde han kunna klara sig hyffsat åtminstonde på sommaren.
Katter är trots allt överlevare så.

Sv: Katten är borta

Varför inte sätta upp lappar på din saknade katt?Var det en okastrerad katt? Polisen kan ha koll på upphittade katter så det är bra att anmäla den saknad.Är den öronmärkt? En del katter kan ha gått in i tex andras garage och råkat bli instängda så det finns olika orsaker till att man inte hittar sin katt.Katter kan klara sig på sommaren med att jaga möss o andra smådjur. Ibland söker de sig till människor som kanske ger dem mat om de verkar hungriga.

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
419
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Vi har en katt som är "minst 16 år", förmodligen ytterligare lite äldre. Hon bestämde sig för att bo hos oss för 15 år sedan (lång...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: ameo
·
Övr. Katt Jag har en katt som är sjuk, som antagligen inte blir så mycket bättre. Vi ger henne ett sista försök med en ny medicin, men blir hon...
Svar
6
· Visningar
548
Senast: Krålus
·
Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
1 192
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31