Katten har tappat rösten

Tahari

Trådstartare
Har en 14 årig birma som helt plötsligt har tappat rösten. Normalt är han mycket pratsam och jamar hela dagarna. För tre dagar sen blev han hes och nu hörs det absolut ingenting när han öppnar munnen. Han verkar inte direkt sjuk kanske lite småhosta ( men det är ju svårt att säga om det är hosta eller ansträngt försök till jamning). Människor kan ju få stämbandsinflamation kan katter det också ? Har haft uppfödning i över 10 år men aldrig varit med om något liknande. Någon annan som har varit med om det?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 379
Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
973
Senast: Celinehenn
·
Övr. Katt Hejsan, jag heter Jonas och har en blandras (50% ragdoll, 50% huskatt) vid namn Lizzy, hon är ett år gammal om ett par dagar och är...
Svar
8
· Visningar
1 858
Senast: Praefatio
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 303
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp