Bukefalos 28 år!

katten spyr upp sin mat!

S

soffan92

hej jag har en katt på 2 år som äter helt normalt tycker jag men hon spyr upp foder ungefär en gång om dagen. jag har pratat med en veterinär och han sa att jag skulle byta foder till en som var mot känslig mage men vad ska jag köpa då?
tacksam för svar :)
Mvh sofia
 
Sv: katten spyr upp sin mat!

Hej!

Antingen handlar du i en djuraffär eller hos veterinärerna, på vilket ställe du än går till så kommer du få hjälp. Det finns en som heter Sensitive Stomach och den ska vara bra. Jag har samma märke på min katt - och hon har slutat kräkas! JÄTTEBRA!

Lycka till. Hör av dig när ni klivit på det nya fodret.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 026
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
14
· Visningar
759
Senast: Hazel
·
Katthälsa Kortfattat så börjar jag bli orolig efter att min katt stått på 1/4 2.5 mg Prednisolon var 3e dag i drygt två år. Hon är snart 15 år och...
2
Svar
23
· Visningar
1 605
Senast: monster1
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
968
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp