Bukefalos 28 år!

Katter i rabatten

Chrissan

Trådstartare
Våra katter gillar att använda våran lilla köksträdgård till toalett. I den vanliga rabatten gör det inte så mycket men inte så fräscht att blanda kattskitar med jordgubbar, gräslök, oregano och annat ätbart..

Någon som har tips hur jag får dem att undvika just den lilla delen av vår stora gård
 
Det går att lägga hönsnät på marken. Nätet stör inte växternas tillväxt och katterna gillar inte att gräva i hönsnät. Man kan även försöka hålla jorden fuktig då katter inte brukar gilla fuktig jord.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 225
Senast: MJLee
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
960
Senast: Bison
·
Katthälsa Har haft min katt i snart två månader och hon har haft lite problem med magen sen ett tag. När hon flyttade hit från katthemmet va hon...
Svar
13
· Visningar
708
Senast: Hazel
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 175
Senast: Skjøldur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp