katter och hundar

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare sandra861113
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 714
S

sandra861113

nu är det så att vi ska få två kattungar om 8 veckor. nu undrar jag hur man vänjer ja hunden och katterna med varandra. min hund är den snällaste men hon tycker dom är så roliga och leka med. nu har jag inget jobb så jag kan vara hemma men min hund är den som vill ha all uppmärksamhet..

tack om ni har lite förslag

Sv: katter och hundar

Börja med att se till att katterna har ett eget område/rum och att hunden har ett eget område/rum, så att de kan få komma undan när de vill och vila/gömma sig.

Sen; vänj dem steg för steg. Korta tider. Och ge dem lika mycket uppmärksamhet. Lämna inte dem ensamma i början. Tolerera inte "bråk" från nån av dem.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 511
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 775
Senast: Nota
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 495
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka