Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, alltså toalettstolen. Det finns ju saker man kan använda för att träna sin katt att använda toaletten som låda. Jag tänker att om katten gillar detta, är det inte ett väldigt smidigt alternativ då? Vad finns det för nackdelar? Jag är lite sugen på detta, då jag har 3 innekatter för tillfället. Men det känns så onaturligt för mig, samtidigt som jag är medveten om att kattlåda inte heller är helt naturligt. Däremot vore det väl kanske mer hygienisk kan jag tänka?
Nackdelar skulle väl vara bajsrester på toaringen och att katten inte kan spola själv, i övrigt verkar det ju ganska smidigt! Dock ingen träning jag skulle orka gå igenom med mina katter
Hundavel & Ras
Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
Kropp & Själ Jag förstår vad du menar och säkerligen kan jag tänka mig att köttätare (hellre?) provar vegetariskt från en tillverkare de redan känner...