Bukefalos 28 år!

Sv: Katter

så katten kommer inte hem ? :cry: :cry: :cry:

Jag är ingen sierska men ni kanske borde leta mer än att bara sätta upp lappar i närområdet..har ni ringtpolisen, kolla hos grannar så att de inte råkat stängain katten i garaget eller andra utrymmet.. Annonsera på blocket och ta kontakt med katthem men jag antar att ni redan gjort då är det bara att vänta och hoppas..
 
Sv: Katter

ja vi har gort den men en jävel mäniska tar bort alla våra lappar 5av 10lappar och har dena mäniska rivit sönder i små bittar sen har han/hon kastat sand och sånt på lappen när dom är rivna allt deta hände på en dag så jag ska vinna över dena jävlen och knaka på alla dörar men inte alla på en dag vi tar typ 16 dörar på en dag eller nåt sånt jag tror att katten är hem hos någon men den jävlen har rivit typ alla papper på en dag så typ ingen han att Läsa :(

men jag är en modig tjej och är ganska stark inne från om jag vill ha katten så vill jag ha den!!!!!!!! och ingen kan Stoppa mig från min älskling!!!!!!!!

ps bor i radhus
 
Sv: Katter

Mitt tips är att kolla ifall katten är hos samma person som den var hos sist den var borta. Är möjligt att det är en person som plockar upp katter, har för mig att du sa att personen hade haft många katter när ni hittade er?

Jag håller med övriga. Knacka dörr och fortsätt att sätta upp lappar. Annonsera på internet och polisanmäl som saknad hos polisen.

Hoppas verkligen att katten kommer hem igen.

Styrkekramar!
 
Sv: Katter

ja vi har gort den men en jävel mäniska tar bort alla våra lappar 5av 10lappar och har dena mäniska rivit sönder i små bittar sen har han/hon kastat sand och sånt på lappen när dom är rivna allt deta hände på en dag så jag ska vinna över dena jävlen och knaka på alla dörar men inte alla på en dag vi tar typ 16 dörar på en dag eller nåt sånt jag tror att katten är hem hos någon men den jävlen har rivit typ alla papper på en dag så typ ingen han att Läsa :(

men jag är en modig tjej och är ganska stark inne från om jag vill ha katten så vill jag ha den!!!!!!!! och ingen kan Stoppa mig från min älskling!!!!!!!!

ps bor i radhus

Det kan vara nån snorunge som tagit ner lapparna, det finns idioter överallt :( Har ni tex ringt polisen ännu? knackat på dörrar borde du börjat med för flera dagar sedan då nån kan ha råkat stänga in den...har du ringt katthem i närheten av där du bor?
 
Sv: Katter

gå in på blocket på din kommun och sök tex upphittad .... får du nån träff där?

btw är katten "grå tigrerad"
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
1 020
Senast: Sassy
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 660
Övr. Katt Behöver tips och kloka råd! Jag och min man ska separera, och vi har två innekatter. Vår tweenie har det ganska tufft i skolan och i...
Svar
9
· Visningar
3 088
Senast: Roheryn
·
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
1 725

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp