Jag gillar Hellströms katter från Nittsjö också, den här har jag:

http%3A%2F%2Fpic00.auction2000.se%2Faukpic%2Fraa%2F20181009_1119%2F11859_1.jpg


Några andra:
medium_item_476944_d951d584c5.JPG


medium_item_673690_8ec431289b.JPG
Dom var fina tycker jag.
 
Den här rosa katten var jag bara tvungen att köpa med mig när jag såg den i Ungern. Den har dock tappat en del färg, den var mycket mer rosa förut. Riktigt fulsöt och jag blir glad av att se den 😁
Den lilla bruna intill har jag själv gjort av trolldeg 😁
1CFAE8E3-B8B8-41B8-AF26-6053CCA29D0A.jpeg
 
Moses är underbar! Har velat ha en i många år. En gång när jag önskade mig en i födelsedagspresent fick jag pengar för att inhandla själv. Men köpte en stor svart Måns istället. Älskar min Måns, men skulle fortfarande vilja ha en Moses (också) :love:

Jag har en Mia men suktar verkligen efter en Moses. Givetvis vill jag ha en Måns också men Moses är verkligen speciell :love:
 
Alla kanske redan sett Tombili, men här kommer han igen. Kändiskissen som blev förevigad som staty i Istanbul. :D


Visa bifogad fil 66210
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.
 
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.

Ansiktet är väldigt fantasilöst på Tombili, där är jag med dig. Skulptören har ändå försökt få till pälsen och den bastanta rondören, men väl i kattansiktet så tar engagemanget slut och vi får bara en slät stereotyp. Det är märkligt gjort.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 275
Kropp & Själ Jag tänkte att det kunde vara bra med en tråd där vi postar småsaker i livet som ger oss glädje, små guldkorn som gör att mörkret inte...
12 13 14
Svar
276
· Visningar
9 851
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Unafraid
·
Gnägg Blir inspirerad av allmänna tråden "vad gör vi" som ligger under allmänt. Varför inte ha en liknande tråd fast med hästar? 🤩 Det är...
63 64 65
Svar
1 295
· Visningar
83 571
Senast: Luzzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp