Jag gillar Hellströms katter från Nittsjö också, den här har jag:

http%3A%2F%2Fpic00.auction2000.se%2Faukpic%2Fraa%2F20181009_1119%2F11859_1.jpg


Några andra:
medium_item_476944_d951d584c5.JPG


medium_item_673690_8ec431289b.JPG
Dom var fina tycker jag.
 
Den här rosa katten var jag bara tvungen att köpa med mig när jag såg den i Ungern. Den har dock tappat en del färg, den var mycket mer rosa förut. Riktigt fulsöt och jag blir glad av att se den 😁
Den lilla bruna intill har jag själv gjort av trolldeg 😁
1CFAE8E3-B8B8-41B8-AF26-6053CCA29D0A.jpeg
 
Moses är underbar! Har velat ha en i många år. En gång när jag önskade mig en i födelsedagspresent fick jag pengar för att inhandla själv. Men köpte en stor svart Måns istället. Älskar min Måns, men skulle fortfarande vilja ha en Moses (också) :love:

Jag har en Mia men suktar verkligen efter en Moses. Givetvis vill jag ha en Måns också men Moses är verkligen speciell :love:
 
Alla kanske redan sett Tombili, men här kommer han igen. Kändiskissen som blev förevigad som staty i Istanbul. :D


Visa bifogad fil 66210
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.
 
Fint att de gjorde en staty men jag är som i princip alltid besviken. Katten har förlorat så mycket av sin uppsyn och karaktär. Tror aldrig jag sett kattkonst som riktigt lyckas. Närmast är väl Bastet-statyerna, men de är ju alla i samma pose tyvärr.

Ansiktet är väldigt fantasilöst på Tombili, där är jag med dig. Skulptören har ändå försökt få till pälsen och den bastanta rondören, men väl i kattansiktet så tar engagemanget slut och vi får bara en slät stereotyp. Det är märkligt gjort.
 

Liknande trådar

Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
Svar
17
· Visningar
932
Senast: skiesabove
·
  • Nålad
Avel Här är födelseannonserna för årets föl. Lägg in en bild och skriv gärna ras och stam, det är många intresserade av. Observera att detta...
Svar
1
· Visningar
395
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 341
Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp