Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Förhoppningsvis får jag mig en egen katt om någon månad, vilken jag har tänkt att ta promenader med, i koppel, utomhus ibland.
Då vill jag givetvis hitta en så bra och säker sele för min katt som möjligt. Just nu hittar jag bara de klassiska "tunna" selarna uta på marknaden, med bara smala band. Jag skulle vilja ha en lite mer robust, vad ska man säga? Mer "täckande" sele om någon förstår vad jag menar.
Finns en likadan fast billigare som heter Limex tror jag. Tror dock Puppia är smidigare.
Så här glad såg min ena ut med Limex-selen Trots hennes min satt den rätt bra. Dock blev det för trångt med kindpåsarna, så jag använder ett vanligt sele som är längre över ryggen för stora katter.
Trädgård & Växter Huuuu, jag kan ha tagit livet av mina tomater nu, glömde dom ute och nu var det 5.7 grader ute, tog in dom och nu känner jag att det...