Bukefalos 28 år!

Kattkräk!

E

Excellent

Idag är han helt för- :devil: !!! Var borta ca 4 tim på fm och när jag kom hem hade han vält ut två krukor - blomjord över hela golvet! Nu sitter han och har siktet inställt på blomkruka nr 3! Jag har redan jagat bort honom två ggr (sitter i rummet bredvid, men jag ser precis blomman och katten när han smyger sig fram...). I går välte han ut en annan blomkruka så att blomman gick helt paj... Vet inte vad det tagit åt honom - så här var han inte som kattunge. Nu är han snart ett år - har han fått "ungkattsfasoner"? :confused: Hoppas det går över snart i så fall...

Var bara tvungen att beklaga mig lite! I övrigt är han världens sötaste lilla katt! :love:
 
Sv: Kattkräk!

Har du katt OCH blomkrukor:eek: Hehe, jag tejpar mina blomkrukor med dubbelhäftande tejp:angel:
 
Sv: Kattkräk!

men vad har ni för katter :rofl:
jag har fullt med krukäxter OCH katter ( el 2 då :D ) mina välter aldrig någonting :bow:
 
Sv: Kattkräk!

Slyngelåldern... Du har mitt fulla medlidande. Har en 11-mån hona som välter, river eller biter sönder samtliga lösa delar i hemmet.
Jag var förberedd och hade satt fast krukorna ordentligt, tror du inte odjuret åt upp mina ömt vårdade växter då?
(*Snyft*, det tog mig fyra år att få sagopalmen att börja växa, och då åt hon upp varenda skott den satte :cry: )
 
Sv: Kattkräk!

martha skrev:
men vad har ni för katter :rofl:
jag har fullt med krukäxter OCH katter ( el 2 då :D ) mina välter aldrig någonting :bow:

Jamen dina terrorister kan ju härja runt ute :D. Håller man kräken inne ska de ju kunna ha lika kul här. Och då får man räkna med lite svinn.

Fast jag tröttnade på att vakna av ett brak mitt i natten och gå upp och dammsuga, så jag la ner det där med krukväxter.
 
Sv: Kattkräk!

HAha, menar du såhär

rAde050630.jpg


eller när vi är på kvällsprommis med hundarna

rAde050630-3.jpg


turbo050630-4.jpg
 
Sv: Kattkräk!

Ja precis :D

Alltså, mina pelargoner klarar liksom inte när två katter ska leka utekatt som på din första bild där :rofl: :rofl:
 
Sv: Kattkräk!

Här ser han rätt nöjd ut :D
I'm saved, I'm saved

...Hmmm, en pellagron har nog inte mycket att sätta till, det kan jag förstå :D

rAde050630-1.jpg
 
Sv: Kattkräk!

Går över?
Jag har efter 7 års boende med katt kommit fram till att det finns många väldigt fina platsblommor.
 
Sv: Kattkräk!

Slyngelålder ;)
Visst är det underbart :crazy: Toppen på helsikket var när Nisse (användarbilden) knuffade ned mina tjuriga men tjusiga Engelska pelargoner som jag haft ett helvete med att övervintra på golvet och mosade knoparna och sket i jordhögen :devil:
På han har det där aldrig växt bort, därför har han avancerat till utekatt och tänk, så länge han får vara ute så håller han sej på mattan här hemma :)
Lille Pip har aldrig haft dessa tendenser :bow: :bow:
Även fast han börjar växa ur trotset nu har han aldrig jäklats på så vis.
 

Liknande trådar

Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 965
Senast: Sel
·
Övr. Hund (Långt!)Jag skulle behöva lite input. Vi har en mellanstor hanhund på snart 1,5 år. Han är en trevlig hund, men! Han är ett helvete för...
2 3
Svar
59
· Visningar
7 160
Senast: AnneB
·
Hundavel & Ras Ber först om ursäkt för en vägg av text men jag känner att jag vill få lite extern input. Jag har medvetet inte nämnt namnet på ras...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 341
Senast: dobbis
·
Hundhälsa Detta är nog det absolut svåraste jag någonsin har behövt skriva. Jag har en pomeraniantik på snart 4 år, hon är min första hund och...
Svar
17
· Visningar
6 086
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp