Bukefalos 28 år!

Kattlådeskåp

Mirre

Trådstartare
Någon som har ett sådant och kan ge lite tips och ideer?
Måste hitta på något för att få undan kattlådan från klåfingriga barnhänder :p
Mini är på lådan hela(!) tiden, tre gånger nu i helgen har jag fått gräva sand ur toaletten :crazy:
Inte så jättekul direkt, så funderar på att bygga in lådan i ett låst skåp, så Kira kommer åt men inte barnen.

Typ nåt sådant
d7b84b63d3b643d602be16d70305c1f7.jpg
 
Jag har det här skåpet och har sågat ett hål i botten. Det får plats en låda på varje sida om hålet. Tänk på att det ska vara lätt att rengöra, inget obehandlat trä som suger åt sig fukt och lukt. Det måste även komma in ljus någonstans (mitt skåp har hål för ljusinsläpp i bakskivan).
 
Kommer definitivt följa denna tråden då lillvalpen har kommit på att kattlådan är jättekul att leta godsaker i så just nu får den stå uppe på en bänk men ja särskilt snyggt är det ju inte -.-'
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 497
Senast: jemeni
·
Övr. Djur Jag håller på att bygga en rastgård till barnens kaniner som dessa kommer ha tillgång till dygnet runt. Den kommer vara 2 x 2 m och stå...
Svar
14
· Visningar
1 902
Senast: Blyger
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: Pratsch
·
Samhälle Min bostadsrättsförening har meddelat att om tre veckor kommer vattnet i huset att vara avstängt från 07:00 till 17:00 måndag till...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
13 080
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp